حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در یزد، با اشاره به بایکوت رسانه های غرب در نمایش بزرگترین گردهمایی جهان اظهار داشت: همگرایی جمعیت عظیم و عاشق مسلمانان در اربعین حسینی همانند  بمب اتم برای رسانه های غرب و سردمداران درغگوی آنان در منطقه فرود خواهد آمد.

وی با بیان اینکه دولت آمریکا همواره حیات و زندگی  خود را با موجی از دروغ تعریف می کند گفت: رسانه های غربی با تبلیغات گسترده بر اختلافات میان شیعیان و سنی ها و همچنین با معرفی گروهک آدمکش داعش به  عنوان نماینده مسلمانان در صددند وحدت میان مسلمانان را خدشه دار کنند.

وی خاطر نشان کرد: همگرایی جمعیت میلیونی مسلمانان عاشق و همدل در اربعین حسینی که هیچ زمان در تاریخ بشر به ویژه در غرب تا کنون شکل نگرفته، تمام رشته های بایکوت رسانه ای غرب را پنبه و دروغ های آنان برملا می کند.

حجت الاسلم دخیل عباس زارع زاده در این رابطه اضافه کرد: غربی ها وحشت دارند که انعکاس رسانه ای همگرایی مسلمانان جهان در اربعین حسینی از جریان ساختگی اسلام آمریکایی پرده بردارد و مظلومیت شیعیان برای عموم جهانیان نمایان شود.

وی مکتب تشیع را امروز تنها راه نجات بشر از چنگال دیوها و تهاجمات فرهنگی بشر کش دنیا دانست و گفت: باید  با توصیه مقام معظم رهبری را درصدور فرهنگی انقلاب اسلامی  در سطح جهان در دستور کار گرفته شود.

حجت الاسلم دخیل عباس زارع زاده در بخش دیگر از سخنانش  عاملین تنزل قیمت نفت در جهان را غرب  و دولت عربستان  به عنوان دست نشانده اش در منطقه دانست و گفت: غرب و عروسک خیمه شب بازیش در منطقه  با تصور غلط خود  این اقدامات را برای به زانو درآوردن ایران انجام داده اند.

وی بیان کرد: غربی ها با احساس بر اینکه تحریم ها بر ایرات تاثیر منفی داشته است  با همکاری ادناب خاورمیانه ای و عروسک های خیمه شب بازی خودشان با پاییین آوردن قیمت نفت درصدد است  تحریم را سنگین تر کند.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با انتقاد از عملکرد دولتمردان ما که امروز نمره غلط را برای خود به ثبت رساندند گفت: عملکرد دولتمردان به گونه ای بوده است آمریکا احساس کرده است که ایران در تحریم کم آورده و به خاطر تحریم پای میز مذاکره رفته است.

وی با بیان اینکه پیامی مبنی بر اینکه «غرب بنا نیست برای ما کاری کند» باید به دولتمردان منتقل شود افزود: تجربه نشان می دهد که ما توانسه ایم در برابر هر نوع بحران و شزایطی خود را تنظیم کنیم.

دخیل عباس زارع زاده با بیان اینکه غرب همانند سگی است که اگر احساس کند که ما در مقابلش کم آوردیم فشار ها را چندصد بار می کند افزود:  دولتمردان ما  باید تفهیم شوند چیزی در داخل کم ندارند  و با احترام به ثروت های اجتماعی خصوصاً به نخبگان، صاحبان فکر و اندیشه و نسل جوان عظیم الشلن کشور می توان  وابستگی کاهید و حتی کشور های دیگر را به خود وابسته کرد.

وی با تاسف بر اینکه تفکر غلطی مبنی برلبخند و مذاکره میان دولتمردان رایج شده است گفت: آقایان تفکرشان اشتباه است که  آمریکا با  لبخند و مذاکره همه چیزرا کن لن یکن  خواهد کرد.

دخیل عباس زارع زاده با اشاره به اینکه آمریکا درصدد است تا نظام بی اختیار و سرخورد طاغوتی را بر ایران مجدداً حاکم کند بیان کرد:آمریکا هر روز با یک بهانه  و مانوار جدید  از جمله زیر سئوال بردن موشک بالسیتیک،  توان نظامی،  حقوق  بشر  در نهایت  به دنبال از میان بردن موجودیت ما است.

وی بیان کرد: دولتمردان  با مذاکره  و دست دادن با آمریکا همه چیز را محور خیال باطلی قرار میدهند و اصرا می کنند نتیجه مبهم را پیگیری کنند اما  غافلند که  آمریکا دوست ندارد ایران  در کشور های اسلامی و جهان  نفوذ کند و ملت جهان را  با قدرت پاک و  مردمی اش به خود معطوف کند.

زارع زاده تصریح کرد: متاسفانه وقت کشور بدون توجه به اقتصاد  داخلی و مقاومتی با هزینه  پوچ در مذاکرات  تلف شود که  منافع در مقابل مضرات ان به هیچ وجه  قابل توجه نیست.

نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در پایان در خصوص اتفاقات اخیر سنگ آهن بافق نتیجه سیطره مافیایی نجس معدنی شده است که متاسفانه در کشور شکل گرفته و درگیر شدن برای نتیجه زمان می برد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها :

موضوع :
بسیج , ,